Overslaan en naar de inhoud gaan
Zelf ontwerpen?

FAQ

Bij Pouleyn vinden we het belangrijk dat je met een gerust hart kunt bouwen aan jouw droomproject. Daarom bundelden we de meest gestelde vragen van onze klanten – van praktische info tot onderhoudstips en advies rond levering en plaatsing. Zo vind je snel en duidelijk een antwoord.

Heb je toch nog een specifieke vraag of wil je liever persoonlijk advies? Ons team staat altijd voor jou klaar.

Garantie & herstellingen

Hoe lang heb ik garantie op mijn Pouleyn-producten?

De wettelijke garantieperiode geldt, afhankelijk van het type product en gebruik. Je ontvangt de garantievoorwaarden tevens bij bestelling.

Hoe meld ik een schadegeval?

Is er een wagen tegen je poort gereden? Heeft een storm schade berokkend aan je poort? Meld de schade via deze link en bezorg ons duidelijke foto’s. We nemen binnen de 48 uur contact met je op.

Wat dekt de garantie precies?

Jouw garantievoorwaarden zijn beschikbaar via de QR-code die op je poort staat. Je ontvangt deze tevens bij besteling, samen met de onderhoudsvoorschriften. Bekijk zeker onze algemene voorwaarden.  Je ontvangt deze bij de offerte en ze zijn tevens terug te vinden op onze website.

Wat doe ik bij een dringend defect?

Neem contact op met jouw persoonlijke contactpersoon binnen Pouleyn of vraag hier een interventie aan. We nemen binnen de 8 werkuren contact met je op.